F İstanbul; fuar, online platform, b2b hizmetler ile bir fuardan daha fazlası!
F İstanbul, Türkiye’nin en büyük fuar alanı olan İstanbul Fuar Merkezi, Yeşilköy’de gerçekleştiriliyor. Bu stratejik pozisyon, milletlerarası iştirakçilerin kolay erişim sağlamasını ve Türk besin dalıyla direkt irtibat kurmasını sağlıyor.
F İstanbul Besin İhracat Fuarı, besin bölümünde yenilikçilik, sürdürülebilirlik ve büyüme hususlarını vurgulayan geniş bir aktiflik programına sahip. İştirakçiler, dijitalleşme, teknolojik yenilikler, lojistik tahlilleri ve e-ticaret üzere bölümün geleceğini şekillendiren hususları keşfedebilecekler. Ayrıyeten, fuar mühletince düzenlenecek olan seminerler, paneller ve iş görüşmeleri, iştirakçilere kesim başkanlarıyla direkt etkileşim ve bilgi paylaşımı imkânı sunacak.
Türkiye’de organize edilen; işlenmiş besin, içecek, şekerleme, besin katkı hususları, besin sürece ve ambalaj sanayisi dahil besin endüstrisinin tüm paydaşlarının iştiraki ile gerçekleşecek geniş kapsamlı fuar olan F İstanbul’da firmalar, üretim bahislerine nazaran farklı salonlarda iştirak ile eserlerini sergileyecek.
Fuar; Besin ve İçecek Fuarı,
Gıda, Ambalaj, Katkı Hususları ve Teknolojileri Fuarı,
Market ve Mağaza Ekipmanları Fuarı,
Kuru & Sert Kabuklu Meyve, Atıştırmalık Fuarı ve
Bisküvi, Çikolata, Şekerleme Özel Kısmı kapsamında alanında tüm dalları tek çatı altında bir ortaya getirecek ve dünya besin ticaretine istikamet verecek.
Klasik ihracat pazarlarımız Avrupa, BDT, Kuzey Afrika ve Ortadoğu’nun yanı sıra uzak ülkeler stratejisi çerçevesinde bu yıl Güney Asya ve Güney Amerika pazarlarını gaye alan fuar, dal devlerini profesyonel alıcılar ile buluşturacak. 96’dan fazla ülkeden toplam 15 bin profesyonel ziyaretçi beklenen fuar; besin endüstrisinde faaliyet gösteren 1000’den fazla markaya “müşteri eşleştirme programları” ile yeni ticari irtibatlar kurma fırsatı sunacak. Ayrıyeten 6 ve 7. hollerde yer alan teknoloji firmaları besin üretiminin son trendlerini 3 gün boyunca ziyaretçilere tanıtacak.
So Fuar Kümesi Kurucusu Özgür Sofuoğlu, “Gıda bölümü, memleketler arası alanda ülkemizin geliştiği, markalaştığı ve rekabet gücünü artırdığı bir bölüm olarak gelecek vadediyor. Geçen yıl F İstanbul Fuarı 96 ülkeden 5586 profesyonel ziyaretçi ağırladı. F İstanbul’un en değerli özelliklerinden birisi de Türkiye’nin ihracatına katkı sağlamak isteyen tüm firmalara eşit arada olmasıdır. İştirakçi firmalarımızı, evvelce detaylı firma bilgilerini ve amaçlarını bizlere kayıt yaptırarak bildiren yurtdışından gelecek satın almacılarla bir ortaya getirerek ikili iş birlikleri sağlayacakları özel alanlar oluşturacağız. Fuar, daima yeni ticari temaslar kurmaya hizmet edecek; üretici, ihracatçı, ithalatçı, toptancı, dağıtıcı, e-ticaret siteleri ve zincir marketleri buluşturarak bu yıl da besin bölümünün tüm paydaşlarının iştirakine açık olacak” sözlerini kullandı.
So Fuar Kümesi bünyesinde yer alan Federal Fuar ve Kongre İdaresi şirketi tarafından düzenlenen F İstanbul Fuarı, 12-14 Temmuz 2023 tarihleri ortasında İstanbul Fuar Merkezi, Yeşilköy’de gerçekleştirilecek. Klasik ihracat pazarlarımız Avrupa, BDT, Kuzey Afrika ve Ortadoğu’nun yanı sıra uzak ülkeler stratejisi çerçevesinde bu yıl Güney Asya ve Güney Amerika pazarlarını maksat alan fuara; 96’dan fazla ülkeden toplam 15 bin profesyonel ziyaretçi bekleniyor.